Re: Vanta - M64 - nawiązanie do dawnej dyskusji z Krisem

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 11:57:26 MET

Cześć,

> No tak. Dla niektorych jak widac slowo nVidii jest swiete.....

Głupoty gada ... specyfikacja nVidii wyraźnie mówi : Vanta obsługuje do 32MB
RAM. Każdy może ściągnąć PDF z www.nvidia.com. Są oczywiście Vanty 32MB
(miałem w łapach, jak ktoś nie wierzy Bios'owi to wystarczy oderwać
radiator) i sam nie wiem skąd to zamieszanie bo po co komu ta informacja?

> Jancio

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."