Re: W czym Win NT jest lepszy od Win 98?

Autor: Michał Drawert (drawert_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 11:26:34 MET

Krzysztof Pawlak napisał(a):

[ciach]
> 2. jesli chcesz pracowac i nie wqrw... sie na pady systemu, to NT,
        Tu niestety pady też się zdarzają. Ja na przykład mogę zapomnieć o
aplikacjach z OGL bo po 10min. zobaczę niebieski ekran:(

> 3. instalacja z CD jest jedynym najszybszym i najlepszy sposobem instalacji,
        Nie mogę się z tym zgodzić. Kiedyś to robiłem - co prawda na CD x8 -
ale myślałem, że ch&^%$# mnie strzeli. Prawie dwie godziny -
aaaaaaaaaaa......! Lepiej instalke przerzucić na dysk i instalnąć z
dysku.

> 4. NT kleka przy mniej niz 32 MB ram,
        To tak jak odpalić Win95 na 8MB RAM.

> 7. z driverami do NT/W2K byly, sa i beda problemy ale jak juz
> sa, to sa one bardziej stabilne od drv dla win9x. Wynika to z architektury
> systemu,
        A figa. Patrz wyżej. OGL pod Win95 chodzi normalnie a pod NT dzięki
sterom zawsze się buraczy.

> 10. za to fajne jest NTFS w NT4.
        Tylko szkoda, że poza NT nic innego nie czyta NTFS (zresztą tak jak
FAT32:)

> 11. jesli ktos chce NAPRAWDE pracowac na 2 procesorach, to
> NAPRAWDE lepiej uzywac do tego celu Linuksa,
        Kolego nie przesadzaj. Dla jakiegoś lajkonika na pewno łatwiej będzi
pod NT. Zresztą to sprawa gustu - nie wszczynajmy świętej wojny :)

Pozdrawiam
                Michał

"Moja mamusia zawsze mówiła mi że, nie ma prawdziwych potworów,
                       ale one istnieją!"
 mailto: drawert_at_alpha.net.pl              UIN: 54223679