Re: W czym Win NT jest lepszy od Win 98?

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 09:12:17 MET

W&Z Janeczek <bilboart_at_lodz.pdi.net> w artykule
news:387CF14A.8367AAFE_at_lodz.pdi.net pisze...

Jeszcze ja wtrace swoje trzy grosze:

1. jesli chcesz grac, to oczywiscie win9x,
2. jesli chcesz pracowac i nie wqrw... sie na pady systemu, to NT,
3. instalacja z CD jest jedynym najszybszym i najlepszy sposobem instalacji,
4. NT kleka przy mniej niz 32 MB ram,
5. to samo jest z W2K przy 64 MB,
6. W2K zajmuje prawie 500MB minimalnej instalacji nie dajac prawie
   nic za to (porowniujac z Linuksem, gdzie wiadomo co mamy w 500 MB :)))
7. z driverami do NT/W2K byly, sa i beda problemy ale jak juz
sa, to sa one bardziej stabilne od drv dla win9x. Wynika to z architektury
systemu,
8. sa male problemy z instalacja NT4 na HDD>8 GB. Trzeba zainstalowac
na partycji np. 1 GB, a potem spod NT stworzyc pozostale partycje,
9. ten driver/programik do odczytu FAT32 sprawia same problemy.
W W2K problem rozwiazano.
10. za to fajne jest NTFS w NT4.
11. jesli ktos chce NAPRAWDE pracowac na 2 procesorach, to
NAPRAWDE lepiej uzywac do tego celu Linuksa,

Chyba wszystko. Wiecej grzechow nie pamietam :)))

Pozdrawiam,

Krzycho (spod NT4 + SP5)