Odp: Notebook + twardy dysk

Autor: ELPOL (elpol_at_radom.medianet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 10:18:06 MET

Cze!!!
To poprostu problem kabelka!
Dysk w notebooku jest pewnie 2.5"
Ma podobne jak desktopie 80 pinowe złącze tylko że są jeszcze w nim piny
zasilające. Jedyne co porzebujesz to kupić kabel 2.5" <-> 3.5" i tyle.
Acha dysk z noteboka trzeba przed podłączeniem z niego wyłuskać :)))

mailto: caro13_at_klub.chip.pl

Użytkownik Sasza <sternik_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:byff4.17567$X3.348795_at_news.tpnet.pl...