Odp: Jak podlaczyc notebooka do sieci? (po BNC)

Autor: ELPOL (elpol_at_radom.medianet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 10:14:49 MET

Sprubuj moze takiego triku:
Kub koncentrator (hub) który ma porty RJ45 i BNC z notebooka laczysz sie
skretka a do reszty sieci z huba koncentrykiem. Troche niewygodne ale
najprostrze

Robert Krawczyk
caro13_at_klub.chip.pl

(nie pisze ze swojego konta ;-))) )

Użytkownik Michal <mcyran_at_friko4.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:387d7cd7.918154_at_news.task.gda.pl...