Re: Jak podlaczyc notebooka do sieci? (po BNC)

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 08:31:59 MET

Michal <mcyran_at_friko4.onet.pl> w artykule
news:387d7cd7.918154_at_news.task.gda.pl pisze...
> Witam!
> Pytanie jak w temacie, potrzebuje podlaczyc notebooka Compaq Armada
> 1500c do sieci i problem jest taki ze siec jest oparta na BNC .
> Czy istnieja takie karty sieciowe do notebookow? Mam jakiegos Xircoma
> PCIMCIA ale jest do niego kabelek tylko do skretki.
> Wie ktos moze co z tym fantem mozna zrobic?

Eeee tam, masz za dobra karte sieciowa :)))
Xircom ! Ja mam jakas zwykla NE2000 z Californii Access i
koncowka ma dwa zlacza: do RJ-45 i BNC.

Z tego co wiem, to do Xircom'a mozna dobrac
odpowiednia koncowke.
Popytaj w Karenie (niech ich drzwi scisna).

Pozdrawiam,

Krzycho