Re: Sky Tower Vobis`a AT czy ATX ???

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 03:00:25 MET

On Wed, 12 Jan 2000 00:05:46 GMT, "Maciej \"MaVeRiCK\""
<macdav_at_polbox.com> wrote:

>Mam pytanie:
>Czy istnieje obudowa Sky Tower Vobis`a w standarcie ATX ?
>Jeżeli tak, to czy można przerobić obudowę AT ?
>( Czy w Vobis`ie można dostać tylny panel do tej obudowy w standarcie ATX
>? )
Nie wiem czy instnieje teen model w wersji ATX, ale prawie na pewno da
sie przerobic na taka wersja AT. Wystarczy wymienic zasilacz i wyciac
otwor na we/wy plyt ATX. Rzstaw otworow powinien pasowac.

GLide

PS. Cena zasilacza to ok 80zl wiec zastanow sie czy sie oplaca.