Re: 9GB HDD do MACa za jedyne 30baniek HAHAHA

Autor: Schizex (adambcd_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 23:04:23 MET

>U=BFytkownik Robert Wojciechowski <bigkret_at_medianet.pl> w wiadomo=B6ci do grup
>dyskusyjnych napisa3:85iot3$8ur$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

>i trzymaja si=EA dobrze (co=B6 w tym musi by=E6-snobizm ?)
>a mo=BFe to jest naprawd=EA o niebo lepsze od
>Microsoftu.Ciekawy jestem Waszych spotrze=BFe=F1,
>nie mia3em mo=BFliwo=B6ci ogl=B1dania Jab3=F3szka.
>Toni

Rzeczywiscie te ceny to przegiecie. Ale pisze to na firmowym (bynajmniej ni=
moim-rodziny)
notebook'u Apple'a z MacOS 8.5,Maca mialem od dziecinstwa, zawsze bede go
wolal od PC. To jakas paranoja, ale jak sie polubi maca to nie ma wyjscia. =
PC? W tym kraju to koniecznosc,
szczegolnie jak sie chce pograc.

P.S.
Najnowszy OS Maca (spodziewany wkrotce), bedzie oparty na jadrze UNIXA, co
wy na to PC-owcy i
linuxiarze?

pozdrowienia,
Adam