Odp: 9GB HDD do MACa za jedyne 30baniek HAHAHA

Autor: Toni (chodakan_at_astercity.net)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 23:15:10 MET

Użytkownik Robert Wojciechowski <bigkret_at_medianet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85iot3$8ur$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> i co na to zwolennicy i szczesliwi posiadacze
> jabluszek :) ?
>
> http://sklep.apple.pl/sklep_apple_pl/default.html
>
> --
> Robert Wojciechowski
> bigkret_at_medianet.pl
>
> Ciekawa sprawa ale jednak mają klientów
i trzymaja się dobrze (coś w tym musi być-snobizm ?)
a może to jest naprawdę o niebo lepsze od
Microsoftu.Ciekawy jestem Waszych spotrzeżeń,
nie miałem możliwości oglądania Jabłószka.
Toni