Odp: Celeron 433 -slabe wyniki NU2000

Autor: Marcin Spychała (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 23:09:10 MET

> Mam takie pytanko, ostatnio kolega zmienil procesor z CELERON-a 300 (bez
> A), na CELERON-a 433 i teraz jak robi benchmark w Norton Utilities 2000
> to wychodzi okolo 80 pkt.

U mnie 114 na Celeronie 400 w Utilities 2000.

> Co jest grane, czy ten glupi program (NU 2000) tak bezsensu pokazuje,
> czy cos jest zle skonfigurowane.

Albo masz cos skopane z NU2000 albo masz zdupczonego procka (czytaj np.
C333). Zle skonfigurowany komputer nie moze miec wiekszego znaczenia
na testy szybkosci procesora.

> Ewentualnie prosze o podanie jakiegos w miare miarodajnego programu do
> przetestowania tego procesora.

Quake - winquake, rozdzielczosc 320x200, vievsize 100, i komenda
w konsoli "timedemo demo2". Jak zrobisz wynik klatek to daj znac na priv'a.

--
Pozdrawiam
       Birdy