Odp: W czym Win NT jest lepszy od Win 98?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 21:34:20 MET

=======================

Najpierw powiem co mysle (krotko).
Jesli Twoj komp jest jedynie centrum rozrywki to zdecydowanie zapomnij o NT.
Bedziesz mial problemy ze sterownikami itp. Do tego jesli lubisz drobiazgi,
pierduleczki, nakladki, GetRight'y, ICQ, i wszelkie pereleczki to na NT
(z racji ze to system glownie do pracy) bedziesz mial albo znacznie mniejszy
wybor niz na win9x albo jesli cos bedzie dzialac to moze byc z tym problem.

WinNT jest za to systemem do pracy. Duuuzo stabilniejszy, bardziej surowy,
bardziej konfigurowalny (choc wymaga to troszke wiecej pracy niz w win9x).
Bez porownania jesli pracujesz w grafice lub dzwieku. Po prostu - jedno do pracy
drugie do zabawy. Zreszta wzajemnie sie nie wykluczaja. jesli masz miejsce na
HDD i tyle kasy na zakupy - zaserwuj sobie i jedno i drugie :)

> WinNT można zainstalować razem z Win9x. Warunkiem jest to, że nie
> instalujesz go na partycji FAT32. WinNT po prostu nie czyta takich
> partycji.

Oj.... z tym "nieczytaniem" FAT32 to chyba nie najswiezsze informacje (???)

JeRRy