Re: W czym Win NT jest lepszy od Win 98?

Autor: Michał Drawert (drawert_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 19:41:13 MET

Bartek napisał(a):

> Mam pytanie czy opłaca się instalować Windowsa NT 4.0? Jakie ten system ma
> plusy a jakie minusy w porównaniu do Win 98? Czy można zainstalować Win 95 i
> Win NT? Jeśli tak to jak proszę o opis?

        Zależy do czego Ci potrzebny. Zakładając, że gierki to są programy
które odpalasz najczęściej to jak najbardziej. Po pierwsze jest dużooooo
stabilniejszy niż Win9x ale też zdarzają się pady. Po drugie w
większości przypadków aplikacje działają zauważalnie szybciej (o ile
masz 64MB) a w najgorszym przypadku conajmniej tak samo szybkao jak pod
Win9x. Minusy to, że są niekiedy kłopoty ze sterownikami (te z Win9x
niestety nie działają:(. Poza tym nie próbuj instalować z CD-ka bo Cie
krew zaleje!!
WinNT można zainstalować razem z Win9x. Warunkiem jest to, że nie
instalujesz go na partycji FAT32. WinNT po prostu nie czyta takich
partycji. Najpierw instalujesz Win9x a potem NT i po ptokach. W czasie
instalacji wszystkiego się dowiesz. Jak coś to pisz na priva. Powodzenia
                Michał

"Moja mamusia zawsze mówiła mi że, nie ma prawdziwych potworów,
                       ale one istnieją!"
 mailto: drawert_at_alpha.net.pl              UIN: 54223679