Re: Odp: Jaki SKANER najlepszy do 1500 PLN?

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 21:08:53 MET

Kiedys, kiedys bylem na kupnie skanera - nie znalem sie na tym... Wielu
polecalo wlasnie UMAX. Kpilem wtedy prosty model UMAX 610PAstra i nie narzekam.
Dziala juz dwa lata i w zupelnosci mi wystarczy do WWW, OCR... Teraz kolega
proponuje wyzszy model z tej serii i sadze, ze ma duzo racji.

Pozdrawiam

Wojciech Nowakowski