Odp: Użytkownicy Spirit'a - POMOCY

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 20:13:20 MET

> specjalnie
>
> Niestety chyba tak...

to niemozliwe. jak bylaby wtedy jego przydatnosc? Na marginesie: FaxTalk Communicator 32bit to IMHO bardzo dobra aplikacja...innej
nie trzeba w zasadzie...

> Telefon nie zadziałe na pewno... Net Metingiem się nie bawiłem... Hmm, ale
> miałem wrażenie że on raczej korzysta z katry dzwiękowej niż z modemu...

tak jest w istocie. Do NM modem moze byc bez voice'a. Telefon mi nigdy nie zadzialal jak trzeba ale moze za malo sie bawilem.

--
YanosiC ICQ 3206690
najnowszy cennik sprzetu komputerowego: