Re: Odp: Co do Auto CAD 2000 ?

Autor: Wojtek Kubissa (kubissa_at_kki.net.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 17:32:43 MET

On Wed, 12 Jan 2000 09:38:51 GMT, "dis" <dis_at_wsa.edu.pl> wrote:

>Nie będzie to stacja graficzna, a komputer do nauki.
>W dodatku będę potrzebował takich do pracowni 20 sztuk, dlatego zwróciłem
>jedynie uwagę na współczynnik cena/możliwości.

Do takiego zastosowania polecam najtansze AMD K-6 (pewnie teraz to juz
400 u nas jest 300) karte Matrox ale nie z najwyzszej polki i tanie
monitory 17. Tak zostala niedawno wyposazona pracownia w mojej uczelni
(Politechnika Warszawska WBMiP) i jest OK.
Pozdrawiam

Wojtek

kubissa_at_kki.net.pl
http://www.kki.net.pl/kubissa