Ustawienia modemu 33600 bps

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 17:04:07 MET

Cześć!

Mam modem ISA 33600 bps, Acorp. Dotychczas działał dobrze na fabrycznych
ustawieniach, może trochę za długo negocjował połączenie. Ale dało się
przeżyć. Niestety od pewnego czasu modem negocjuje połączenie naprawdę
baaaardzo dłuuuugo (ok. 2 minut) i albo wynegocjuje, albo i nie.
A najgorsze jest to, że numer 0202122 jest ciągle zajęty i jak już raz
uda się połączyć, to NO CARRIER przyprawia o białą gorączkę...
Co mam mu zrobić, żeby łączył się skuteczniej??

Dzięki za wszelką pomoc

Artur

--
A:\CZECZKO>_