Odp: Jak skopiować plik 2.3 mb na dwie dyskietki 3.5 cala ???

Autor: DJK (JA7REK_at_POCZTA.ONET.PL)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 11:50:37 MET

Użytkownik Maciej Więckowski <maciejw_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:007401bf5c7b$671ab6c0$4a18a0d4_at_administrator...
> Sa pakowarki
> ktore to robia :-)
> samo-rozpakowujace
> ale ja takiej nie mam :-(
> chociaz nieraz by sie przydala
>
> Pozdrowienia
> Maciek

nie ma problemu.
sciagnij sobie rara moze byc pod dos'a jak i pod windows'a
tam masz opcje dzielenia pliku bez kompresji na jaka chcesz wielkosc
jezeli nie chcesz miec problemow zaznacz zeby plik byz z *.exe i po
przegraniu mozesz od razu odpalic exe'ka. sam ci sie polaczy.