Odp: Problem z Callbackiem - Zoltrix Cobra modem

Autor: DJK (JA7REK_at_POCZTA.ONET.PL)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 11:45:27 MET

Użytkownik Bartłomiej Osadnik <bosadnik_at_onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:MPG.12e658ad7075c62989681_at_news.onet.pl...
> [This followup was posted to and a copy was sent to the cited author.]
>
> Dzień Dobry!
>
> Mam problem ze skonfigurowaniem modememu (z tego co wiem jest to tzw.
> Winmodem) Zoltrix Cobra FM5687 tak aby obsługiwał funkcję "Callback" ..
> Wpisywałem różne "Init-stringi" i jak narazie nie powiodło się.
>

> Bartłomiej Osadnik
> bosadnik_at_onet.pl

sluchaj tez mialem taki problem ....
zobaczi le masz wykrytych modemow, bo czasami sie zdaza ze sa z 2 - we
wszystkich musisz miec te same ustawienia ... to musi dzialac !!