Zoltrix Cobra i karta z S3

Autor: Jarek T. (tjp_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 20:49:19 MET

Nabyłem (droga kupna) z drugiej reki modem Zoltrix Cobra 56000 wewn. Jest to
tzw. winmodem (niestety), za co wszystkich wspolobywateli serdecznie
przepraszam.
Mam tez (i tu druga prosba o wybaczenie) karte grafiki z chipsetem S3 (mam
S3 Virge) na zlaczu PCI. W opisie na plycie CD z driverami jest informacja,
ze jesli modem ma pracowac w systemie z taka karta (nie dotyczy, jesli karta
jest na AGP), konieczne jest po instalacji uruchomienie programu CPatch.exe,
ktorego oczywiscie nie ma na plycie. Nie ma go tez na stronie Zoltrixa,
chociaz taka informacja jest w Sieci.
Czy ktos moze mi pomoc i przeslac ten program albo podac gdzie go mozna
znalezc?

Jarek tjp_at_kki.net.pl

Z gory dzieki