Odp: Udma66

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 20:54:02 MET

> Musisz miec jeszcze kabelek UDMA66, a potem jak juz bedziesz pewien na
> 100% ze wszystko jest udma66 to musisz sobie sciagnac jakis programik ze
> strony seagat'a ktory pod wingroza uruchomi Ci ten dysk jako UDMA66.

Nie pod Wingrozy tylko czysciutkiego DOSa :) (to po pierwsze)
Po drugie (tak slyszalem)... Podpinasz dysk jako UDMA33 "zwykla"
tasma do "zwyklego" kontrolera. Przestawiasz programowo dysk na
UDMA66 i dopiero tasma, kontroler UDMA66, ...ale czy to jest prawda
nie wiem, bo nie robilem tego osobiscie (?)...