Problem z serwerem poczty , albo i nie ?

Autor: Wu-Brat (airman_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 10:04:47 MET

Moge wysylac listy, ale nie moge ich sciagac.
Serwer medprakt.pl, nic nie zmienialem w configach i tak sie nagle stalo.
Najpierw byl problem z autoryzacja, nie wiem czemu, potem zniknal problem ,
i teraz wczoraj po probie polaczenia w pasku stanu, pokazuje "Polaczony"
nie dochodzi do autoryzacji i pojawia sie komunikat

"Twój serwer nieoczekiwanie zakończył połączenie. Mogło być to spowodowane:
nieprawidłową konfiguracją serwera, problemami z siecią lub długim okresem
nieaktywności. Konto: 'medprakt.pl', Serwer: 'medprakt.pl', Protokół: POP3,
Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC0F"

Czy ktos moze mi pomoc ? Cos takiego stalo sie po raz pierwszy i nie wiem
gdzie szukac rozwiazania.
Outlook Express 5 jest skonfigurowany tak jak jest napisane, przez admina,
wiec co tu jest grane ?
Wysylac moge a odebrac nie ?
Czy moze to byc wina konfiguracji polaczenia z internetem ? Nic przeciez nie
zmienialem... :-(
Pomozcie mi w miare szybko bo potrzebne mi to konto...napisalem juz do
admina, ale na razie nic...
Wole jednak liczyc na siebie i na grupe :)))

--
Odp. na priv jesli mozna
Wu-Brat