Odp: US Robotics Message+ kto uzywa ?

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K) (bartbk_at_box43.gnet666.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 09:39:48 MET

Użytkownik PeterPan <peterpan_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38790133_at_news.astercity.net...

> Ja uzywalem ale strasznie go klalem. Strasznie czesto zrywal polaczenia.
> Podobno to "dzieki" kostce Texas Instruments na ktorej (podobno) sa

Nie, wina nieprzeflaszowania na najnowsza wersje :-))))

> zbudowane wszystkie US Robotics'y. Pozniej przesiadlem sie na zlomtrixa i
> mimo nieznacznego spadku predkosci transmisji, dzialal duuuuuuzo lepiej
> (moze za wyjatkiem dziadowskiego mikrofoniku zalaczonego w komplecie).

Na ile ci sie laczy? Bo mi z reguly na 50666 i rzadkich renegocjacjach

> Podsumowujac: gdybym mial kupic US Robotics'a zrobilbym to jedynie za
> niewielkie pieniadze i jedynie w celu prowadzenia rozmow (jakosc dzwieku
ma
> na prawde niezla).
> Do surfowania po Interku JA go nie polecam.

A ja jak najbardziej
> Pozdrawiam

Bartłomiej Kosik
UIN# 24560540
remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu