Re: US Robotics Message+ kto uzywa ?

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 14:13:24 MET

On Sun, 9 Jan 2000 22:43:54 +0100, "PeterPan" <peterpan_at_friko.onet.pl>
wrote:

>Ja uzywalem ale strasznie go klalem. Strasznie czesto zrywal polaczenia.

Ooo, bardzo dziwne. Ja sprawdzalem go na beznadziejnych liniach i
wypadal duuuzo lepiej niz konkurencja! Poza tym uzywam go na codzien i
jestem b. zadowolony. Jak dorzucisz do tego sekretarke - to bardzo
przyjemny kombajn. Choc ja do tej pory nie zwalczylem zdalnego
odsluchiwania wiadomosci :-( Brakuje tez auto druku faxow (przy
wylaczonym kompie) - ale to sa drobniutkie mankamenty.

Pozdrawiam
 Michal

P.S. A z tym zrywaniem polaczen, to moze miales wersje nie na Polske?
Roznia sie firmwarem (pewnie wystarczy podmienic na nowszy)