Problem z nagrywarka

Autor: MarekG (markusg_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 22:51:14 MET

Czy ktoś się spokał się z następującym problemem?
W WinOnCD podczas writing lead-in wyskakuje błąd:

GRI: Finalize failed:
The device TRAXDATA CDRW4260 PRO [1.0g] at han 0, id 3, lun 0 reported an
error:B, 01 00
no index/sector signal.
Nero też sypnął mi parę płytek ale na samym początku (3%-4%) nagrywania.
Wcześniej tych problemówn nie miałem a konfiguracji sprzętu nie zmieniałem.
Traxdata podpięta jest na Tekramie DC-390 (narywarka ma 6 miesięcy i była
mało urzywana 1,2 płytki tygodniowo)
U kumpla Philips 3610 (ATAPI) wyrzuca ten sam komunikat o finalization
failed.
Jakieś pomysły jak rozwiązać ten problem? Czy zostaje serwis?

MarekG

Markusg_at_poczta.onet.pl