Re: Plynnosc grafiki

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 17:59:16 MET


Hi!

"Marek" <marbarszcz_at_poczta.onet.pl> napisal(a):

>Czy na plynnosc grafiki w grach moze miec twardy dysk.

Tylko jesli masz malo RAMu i gra musi w trakcie dogrywac z dysku.

>O co chodzi?
>Mam Celerona 433, Rive 16mb, 64 mb Ramu.Czyli jako tako.Unreal chodzi z
>zupe=B3nym trudem co najwyzej jako tako na 800 na 600 przy wyzszych
>rozdzielczosciach nic z tego.

Wina Rivy. Unreal zostal napisany pod produkty 3dfx a potem "na sile"
prszystosowany do reszty swiata. nawet GeForce 256 DDR przegrywa w
Unrealu z Voodoo3

>Scandisk wykrywa mi uszkodzone sektory na
>dysku

Czas kupic nowy dysk.

>zanim sie
>zaladuje to trzaska niemilosiernie.

Normala przy Unrealu.

---
Pozdro !!!
MGB
----------
mgb_at_priv.onet.pl
ICQ #4974044


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:33:02 MET DST