Re: w kwestii liter dysków

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 13:40:02 MET

Andrzej z Zaborza wrote in message ...

>Sugerujesz iż można zabutować z dysku logicznego??
>W takim razie czym ustawić go jako jako aktywny?

Dobry do tego jest LILO z Linuxa. Polega to na tym, że w MBR pierwszego
dysku jest odwołanie do BR partycji Extended, a ona ma kolejne odwołanie do
BR na dysku logicznym... W każdym razie wszystko co potrzebujesz to
dyskietka z bootowalnym Linuxem i LILO (jest w standardzie). Potem tylko
kilka minut na rozszyfrowanie lilo.conf i... piknie! Jeden z fajniejszych
bootmanagerów, jakie widziałem...

>Wtedy
>
>Czyli winda gut, dos kupa??

No nie wiem, czy taki gut, bo też robi to bez sensu... No, ale zawsze lepiej
niż nie mieć na to ŻADNEGO wpływu...

>Od czasu do czasu kompiluje w Clipper'ze pod dosem i właśnie nosze dysk z
>pracy. A on rozwala mi wszystkie ścieżki do batów i do clippera, wtedy
musze
>ukryć za pomocą pART Magic (4) primay dokładanego dysku i jest ok, ale nie
>jest to komfortowa sytuacja, czsem musze sprawdzić danie... tzn dane na tej
>ukrytej patrycji (jak mawia jeden znajomy lekarz)

No to wył. dysku w BIOSie powinno wystarczyć...

Pozdroofka!!!

--
====
Grzegorz Mazur