Re: w kwestii liter dysków

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 08:32:46 MET

Użytkownik Grzegorz Mazur <NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38766e1d$0$28342_at_reader3.casema.net...

>Co więcej,
> oficjalnie, aktywna może być tylko jedna partycja podstawowa pierwszego
> dysku fizycznego. Nieoficjalnie może to być max. jedna partycja / dysk
> logiczny na dysk fizyczny...

Sugerujesz iż można zabutować z dysku logicznego??
W takim razie czym ustawić go jako jako aktywny?

> Jak już Wojciech zauważył: wyłącz wykrywanie drugiego dysku w BIOSie.
Wtedy
> DOS przydzieli literki pierwszemu dyskowi, a Winda wykryje drugi i
> przydzieli mu kolejne literki...

Czyli winda gut, dos kupa??
Od czasu do czasu kompiluje w Clipper'ze pod dosem i właśnie nosze dysk z
pracy. A on rozwala mi wszystkie ścieżki do batów i do clippera, wtedy musze
ukryć za pomocą pART Magic (4) primay dokładanego dysku i jest ok, ale nie
jest to komfortowa sytuacja, czsem musze sprawdzić danie... tzn dane na tej
ukrytej patrycji (jak mawia jeden znajomy lekarz)

--
Pozdrawiam,  Andrzej