Odp: Spedia itp. (troche off topic)

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 11:00:07 MET

Ja szczerze mowiac tez myslalem nad takim rozwiazaniem zeby czlowiek
spal a punkty lecialy.... Moje idee wiazaly sie z zastosowaniami
bardziej mechanicznymi:) Np. przedluzyc styki myszki i podlaczyc do
jakiegos urzadzenia ktore "sei rusza" np. wiatraczek na balkonie:) Za
kazdym razem kiedy powieje wiatr (a u mnie zawsze wieje) wskaznik
myszy ruszalby sie po ekranie i punkty lecialy........

Użytkownik OPAL <opalsoft_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:856ouf$4b$1_at_korweta.task.gda.pl...
www.3.pl ->
> www.1.pl i tak w kolo macieju... (da sie to rozwiazac sterujac IE z
Delphi)