Re: homologacja - tak czy nie?

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 09:56:31 MET

> Jak wlasciwie jest z koniecznoscia posiadania homologowanych urzadzen ?

POtrzeba, choc powinna wejsc ustawa ktora to kasuje.
Powinna byla juz sie pojawic jakis czas temu, ale na razie dupa :-(

> Niedawno otrzymałem telefon. Dokładnie przesliniłem umowę ( TPSA ) - o
> konieczności stosowania homologowanych urzadzen ani slowa.

Bo tam nie bedzie pisac homologowanych, tylko cos w stylu 'spelniajacych
wymagania
polskiej normy costam'....

> temat taktownie przemilczala. "Podlaczy Pan jakis aparat i poslucha czy
jest
> sygnal w sluchawce" - uslyszałem tylko. Pytalem znajomych - na 12 osob
tylko
> jedna ma aparat z homologacja.

Jeszcze ja :-)

> Pytam więc co strasznego grozi mi ze strony TPSA gdy jakimś
sposobem
> stwierdzą, że posiadam niezhomologowany (przepraszam za wyrażenie) modem i
> telefon ? Rozstrzelanie przez powieszenie, czy cos rownie strasznego ?

NIe, za aparat bez homologacji moga ci w najgorszym razie odciac telefon i
bodajze wrzucic jakas kare.