Re: Jak przelaczyc karte sieciowa z p&p na jumperless?

Autor: Piotr Wysocki (wysocky_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 23:10:33 MET

>Przytrafilo mi sie konfigurowac karte sieciowa typu "NE2000",
>czyli no name. Jest do tej karty dyskietka z driverkami i setup-em.
>Poniwaz walczylem dlugo inie moglem sobie poradzic to uruchomilem ten
>setup, gdzie na moje nieszczescie znalazlem opcje przelaczajaca karte
>z"jumperless" (programowe ustawianie IRQ i I/O ) na Plug&play.
>To ustawienie niewiele pomoglo, wiec postanowilem przelaczyc
>powtornie na poprzednia opcje i poprzetawiac przerwania.
>Uruchomilem setup a ten mi na to ze karty nie ma.
>Probowalem w Win98 tryby: normalny, awaryjny i wiersz polecen.
> [...]
Spotkalem sie juz kiedys z podobnym problemem.
Rozwiazaniem bylo pomieszanie w BIOS-ie (AWARD),
Przestawilem wtedy PNP OS Installed chyba na NO
i chyba cos jeszcze kombinowalem recznie z ustawieniami
przerwan na tej "stronie" BIOS-u (tzn. PNP/PCI Configuration).

Sorry za brak szczególów, ale to juz bylo dawno i nie u mnie.

Piotr Wysocki