Jak przelaczyc karte sieciowa z p&p na jumperless?

Autor: unknown (you_at_somehost.somedomain)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 12:49:45 MET

Witam,

Przytrafilo mi sie konfigurowac karte sieciowa typu "NE2000",
czyli no name. Jest do tej karty dyskietka z driverkami i setup-em.
Poniwaz walczylem dlugo inie moglem sobie poradzic to uruchomilem ten
setup, gdzie na moje nieszczescie znalazlem opcje przelaczajaca karte
z"jumperless" (programowe ustawianie IRQ i I/O ) na Plug&play.
To ustawienie niewiele pomoglo, wiec postanowilem przelaczyc
powtornie na poprzednia opcje i poprzetawiac przerwania.
Uruchomilem setup a ten mi na to ze karty nie ma.
Probowalem w Win98 tryby: normalny, awaryjny i wiersz polecen.
Za kazdym razem setup mowi ze karty nie ma.
Czy juz nic nie da sie zrobic??????

Kazek