Re: --LG FLATRON--

Autor: Krzysiek (amduat_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 18:15:50 MET

Zgadza sie ale i na tym i na tym najwiecej zarabia mafia a traci panstwo ,
a na sofcie mafia zarabia wiecej pieniedzy wystarczy tylko policzyc:
Zalozmy ze w polsce jest 1.500 000 komputerow z tego 600.000
maja firmy ,czyli zostaje 900.000 zalozmy ze z tych 900.000
orginalnego windola ma 300.000,czyli 600.000 ma pirata,
Liczac ze orginal kosztuje okolo 500 a pirat 20-50(powiedzmy 40)
To 460 x 600.000=276000000 .....hmmm to chyba duzo nie......
Oczywiscie nie liczac innych programow no i gier gdzie kasy byloby
prawdopodobnie 100x wiecej,a nikt mi nie powie ze z kradzionego sprzetu jest
wiecej kasy niz ze softu....