Odp: --LG FLATRON--

Autor: jasiu (japisz_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 20:36:32 MET

Użytkownik Krzysiek <amduat_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:947257780.8744_at_gateway.newsgate.pl...
> Zrodla pochodzenia to ja sie domyslam,
> nie musze go sprawdzac bo nie jestem pania moralnosc,
> zyjemy w swiecie w ktorym wszyscy robia wszystkich,
> bogaci wyzyskuja biednych,takze ja nie bede mial
> skrupolow,bo jakis bogacz albo mafiozo
> ktory otworzyl sklep dla prania brudnych pieniedzy
> stracil pare monitorow.........

Dzieki, a raczej z powodu takich ludzi jak ty istnieja zlodzieje. Mnie
rowniez dwa lata temu wlamali sie do mieszkania i ukradli caly sprzet. Byl
na kredyt dopiero niedawno, ciezko pracujac, go splacilem. Do licha z takimi
ludzmi jak ty i twoi dostarczyciele (pozal sie Boze) sprzetu.

Mam nadzieje, ze i twoje mieszkanie nie jest twierdza i inni zlodzieje
zabiora ci ten monitor i przy okazji moze cos wiecej...

Zemsta jest slodka :-)))

Pamietaj, ze rachunki musza byc wyrownane bo inaczej swiat nie moglby
istniec.