Odp: Voodoo 3 & plyta GA-5AX - zwisy w D3D

Autor: Blink (blink_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 16:32:25 MET

Mialem to samo.
Po zainstalowaniu sobie programiku,
PowerStrip, obnizyłem częstotliwosc do 155 i przestała sie
zawieszac,
wydaje mi sie ze mam za slabe chlodzenie w kompie, mala,
stara obudowa
ze slabym obiegiem powietrza. Mam zamiar sobie kupic
wentylator na sledziu
ktory bedzie dmuchal bezposrednio na karte i ja chlodzil,
potem wroce do poprzedniego
taktowania, sprobuj moze u iebie jest podobnie?

--
Pozdrowienia
Blink
> Czy ktos z grupowiczow spotkal sie z takim problemem.
> Mam plyte Gigabyte GA-5AX i VOODOO 3 2000 8MB i czesto
zawieszaja mi sie gry
> na Direct3D. Instalowalem juz najowsze sterowniki,
wymienialem karte
> graficzna, bo podejrzewalem, ze jest uszkodzona,
przeinstalowywalem Windows,