celeron 366

Autor: provokator (provokator_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 15:37:35 MET

witam wszystkich

mam zamiar kupic sobie plyte bp6 abita i do tego celerony 366.
oczywiscie celerony bede sobie podkrecal (-;
w zwiazku z tym chodzilem po sieci i poczytalem sobie troche
roznych tekstow a propos podkrecania. z niektorych wynika ze
mozna bez problemu podkrecic na 500 czy 550 mhz. z innych
ze nie mozna. z wiekszosci, za to wynika ze rozne egzemplarze
roznie reaguja na podkrecanie. teraz nasuwa mi sie pytanie
czy mozna jakos rozpoznac, ktory procesor lepiej sie podkreci
a ktory gorzej? slyszalem ze procesory z roznych fabryk czy serii
lepiej sie podkrecaja a inne gorzej. czy ktos moze mi cos blizej
na tan temat powiedziec?

dzieki i pozdrawiam