Re: jaki program do projektowania stron WWW?

Autor: Dariusz Flaga (dflaga_at_elektron.elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 14:41:06 MET

> jaki program jest debeściak?
Dla mnie joe (bo vi jakos nie lubie).

> mam czasu na uczenie się HTML, zresztą nie wiem czy bym podołał
Mysle, ze bys podolal - nie jest to trudne.
Ja zaczynalem od ogladania zrodel i specyfikacji HTMLa.

> więc mam zamiar kupić jakąś książkę z kursem obsługi jakiegoś programu.
Lepiej sciagnij sobie najpierw jakies kursy lub specyfikacje HTML`a.
Polecam cos u zrodla: www.w3.org

> Zależy mi żeby był powerfull w funkcje,
> aby można było zrobić wszystko
Nie ma takiego programu.

Szczegoly na ten temat znajdziesz przede wszystkim na grupie pl.comp.www

--
Pozdrawiam - Darek.
*  dflaga_at_elka.pw.edu.pl               *