Re: jaki program do projektowania stron WWW?

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 17:07:38 MET

"obiad" <whisky_at_box43.gnet.pl> wrote in message news as follows:
> jaki program jest debeściak?
> mam czasu na uczenie się HTML, zresztą nie wiem czy bym podołał
> więc mam zamiar kupić jakąś książkę z kursem obsługi jakiegoś programu.

na poczatek polecam poczytac
http://www.pckurier.pl/html/index.htm
 a pozniej sciagnac pelna specyfikacje HTML 4.0

> leży mi żeby był powerfull w funkcje, aby można było zrobić wszystko lub p
> rawie wszystko, co można osiągnąć pisząc w HTML i żeby był jednocześnie mo
> żliwie najprostszy w obsłudze
..
Jesli chodzi o WYSIWYG to
Frontpage lub NetObjectFusion
a dobre narzedzia do kodu to :
Allaire HomeSite 4.5
Macromedia DreamWeaver 3
lub chocby polski Pajaczek 2000 4.5

Natomiast zatwardziali webmasterzy pisza tylko
w MS Notatnik

Roger