Re: kupno Karty Graficznej

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 10:06:10 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3889a93d.11111587_at_news.bimber.com.pl...

<robert.kowalski_at_lama.org.pl> wrote:

> Prawdę mówiąc marne firmy :) Jeszcze A-Trend ujdzie, ale
> Luckystar produkował żałosne płyty na MVP3 (podobno nawet
> niektóre serie nie chciały stabilnie pracować na 100 MHz).

Hehe, właśnie tak zachowywał się jeden A-Trend ATC-5200 z AMD K6-II 400.
Żeby wogóle miał ochotę ruszyć z tym prockiem to serwis musiał wymienić
kilka elementów na inne i pokrosować.
Z LUCKYSTAR akurat miałem najmniej problemów.

> A wiesz, że istnieją programy, które nie działają na Intelach?

No pewnie że wiem, cała jest ich masa, działają tylko na np. AS400

> U mnie mnóstwo programów nie działa z powodu tego, iż pracuję
> pod Windows NT, a ani jeden nie odmówił pracy ze względu na AMD
> albo VIA. Jakiś komentarz poproszę... :-)))

WOW, a NT nie odmówił Ci pracy ze względu na AMD lub VIA? ;)))))))
Co do NT to zdaję sobie sprawę że niedziałają niektóre programy.
Ale też Microsoft nie twierdzi że NT jest w 100% kompatybilne z W95/98.
To by dopiero była antyreklama dla NT ;))))))

--
Pozdrówka
Funky