Re: fly video i savage4

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 10:14:30 MET

DarekJ <darek.jasko_at_rafineria-trzebinia.pl> napisał:

> Dzieki za odpowiedz. Probowalem juz wszystkich drajwerow, jakie wpadly mi w
> rece ( oryginalne, internet, ). Czy masz moze jakies "pewne" typy? Czy
> moglbys mi je pchnac na priv?
> Z gory dzieki

AFAIR pod Windows najlepiej to działało z driverami do FlyVideo zassanymi
z tvmanii i sterownikami Rizena 1.6 (najnowsze), poza tym całkiem
znośnie spisywało się JTV.

W tej chwili już tylko linux, sterowniki bttv, programy fbtv i kwintv.
XServer z XFree 3.3.5. I *zero* zwisów.

> Darek
> PS. Co stosujesz do C+?

xawtv-nagra i nagraudio (Linux oczywiście). Pod Windows udawało mi się
na zmianę dekodować albo dźwięk, albo obraz a razem tego ożenić się nie
dało.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk