Re: Odp: HASLA - przeczytajcie to!!!

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 14:36:42 MET

Jan Pieczykolan wrote in message
<850re1$8b2$1_at_atena.prokuratura.tarnow.pl>...
(ciach...)
>Ostatnio widzialem plyte Microstara z FSB do 133 MHz, nie byloby w tym nic
>dziwnego, bo to sie da zrobic (Camino und Via :^) ) ale to bylo na zwyklym
>Intelowskim BX. I niech mi zalozy jakis zlomiarz taka plyte do kompa do
>biura gdzies w firmie ??? I nadtaktuje do 133 MHz, bo handlarze tez
niewiele
>wiedza o kompach, plyta sie sfajczy, a w manualu bylo, ze na wlasne ryzyko.
>I co ??? Plyta do tylu.

Hmmm... To nic szczególnego. Moja płyta na iBX ma częstotliwości do
152MHz... Fakt, że rzadko który egzemplarz to wytrzyma, ale takie są
możliwości... Wg. BxBoadrs.com około 140MHz to sensowny limit chipsetu Intel
BX. Problem w tym wypadku leży w częstotliwości PCI i AGP, a nie w
częstotliwości 133MHz na iBX...

>Niewielu jest ludzi, ktorzy kompletuja komputer czesc po czesci.

Oj wielu, wielu... Wystarczy poczytać co się dzieje na grupach poświęconych
płytom głównym, szczególnie ABitowi - 300 postów dziennie to norma...

>Ja na
>przyklad wole poczekac i wziasc plyte Intela, niz kazda inna. Bo wiem, ze
mi
>z nia wszystko ruszy, a to ze nie nadtaktuje sobie proca, albo FSB mnie nie
>obchodzi, bo ja pracuje na komputerze, a nie bawie sie w testera. Nie
>prawdaz ???

OK. Intel się cieszy i Ty się cieszysz. Ja z kolei wolę np. ABita, Asusa
itd. właśnie po to, żeby mieć renomowany produkt o szerokim wachlarzu
konfiguracji (np. w ABita BE6 od biedy mogę wsadzić Pentium-III na 133MHz
zegarze; ciekawe czy możesz to w swoim półrocznym Intelu? BE6 mam już ponad
pół roku). A to, że płacę 2 razy mniej za 2 razy więcej to już moja i tylko
moja sprawa :)))

Pozdroofka!

--
====