Re: Modemy Pentagram - opinie

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 09:51:08 MET

Użytkownik alacak <archer_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85061k$s1l$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> 1. Winda twierdzi, ze brak sygnalu wybierania, musialem przestawic na
> wybieranie impulsowe, zeby zaczal chodzic - dogaduje sie dobra minute
> !^)))))
> 2. Jak poinformowal mnie pan z serwisu, gdy instaluje omena to wyjmuje
> wszystko (dla pedantow - oprocz karty graficznej) z kompa, instaluje go i
> dopiero wklada karty rozszerzen.
> 3. U mnie powyzszy zabiegl nie pomogl, reinstalka windy tez, dopiero
servis
> pack VIA'i - mam ich chipset. W konsekwencji 3 dni zmarnowane.
> [...]

w skladanym kompie cel 400 plyta procomp omen ruszyl bez problemu od 1 razu,
zawsze laczy z tpsa na max. predkosci. prawde mowiac, chodzi lepiej niz moj
sprzetowy zewnetrzny na rockwellu.