Re: Modemy Pentagram - opinie

Autor: alacak (archer_at_kki.net.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 20:28:58 MET

>Prosze o przyklady tego horroru.

1. Winda twierdzi, ze brak sygnalu wybierania, musialem przestawic na
wybieranie impulsowe, zeby zaczal chodzic - dogaduje sie dobra minute
!^)))))
2. Jak poinformowal mnie pan z serwisu, gdy instaluje omena to wyjmuje
wszystko (dla pedantow - oprocz karty graficznej) z kompa, instaluje go i
dopiero wklada karty rozszerzen.
3. U mnie powyzszy zabiegl nie pomogl, reinstalka windy tez, dopiero servis
pack VIA'i - mam ich chipset. W konsekwencji 3 dni zmarnowane.
4. Brak reakcji na post do multimedii - dystrubutora pentagramow.
A mialem zooma 34+ i zero problemow.

Dla przyzwoitosci musze dodac, ze jak juz sie polaczy to chodzi ladnie,
zawsze laczy mi na 50666 i transfer nawet do 7

Kosztowal mnie jednak troche nerwow

Pozdrawiam
alacak