Re: PILNE-Mnozenie binarne

Autor: Sebbie1o1 (sebbie_at_plsocseks.org)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 19:13:47 MET

Marcin Stolarski <mstolars_at_elka.pw.edu.pl> wrote in message
> Mam zagwozdke z mnozeniem binarnym liczb ujemnych w standardach U1 i U2.Za
> diabla nie wiem gdzie jest blad w metodzie. Ponoc chodzi o inna
> interpretacje 0 i 1 w liczbach ujemnych, ale w ktorym miejscu jest to zle
> interpretowane to niewiem. Jesli DZISIAJ rozwiaze ten problem to mam maxa
> kolokwium. Wytezcie wzrok i pomozcie. Zalaczam plik txt z przkladowymi
> zadaniami i zaznaczonymi problemami. Polecam go otwierac w jakis edytorze
> bez dopasowania trzcionek (np. notatnikiem) aby dobrze lezaly kolumny
liczb
> nad soba. Pozdrawiam ...

kiedys sie tym bawilem, niestety bylo to dawno (rok temu), i nie mam sily do
tego siadac znow...

btw: z jakich ksiazek korzystales? w mojej bylo naprawde przystepnie
wyjasnione, jak zapisuje sie liczby ujemne, pokazano dokladnie jak sie
zapisuje to w u1, u2...

jak ci to jest bardzo potrzebne, to siegne do tek ksiazki

pozdr
Sebbie