Re: Zewnetrzny CDR albo cos innego do backup'u?

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 14:05:28 MET

> Mialem kupowac CDR dla firmy do robienia backup'ow. Ale kierownictwo
> wymyslilo sobie ze to cos pwinno byc przenosne, poniewaz firma jest
> raczej mala (koszty...) a dane do back-up'owania sa w dwoch dosc
> odleglych miejscach. W takiej sytuacji zastanawiam sie czy istnieje cos
> takiego jak CDR zewnetrzny, albo jakies alternatywne urzadzenie
> pozwalajace wykonywac backup'y w roznych miejscach.
>
> Zeby bylo trudniej, to jest firma ksiegowa i o ile sie nie myle ustawa o
> rachunkowosci narzuca pewne ograniczenia co do nosnika na ktorym
> [...]

No to zostaje Ci przenosna nagrywarka. Zobacz reklamy chociazby w PCWorld,
powinienes cos znalezc... Jak z zywotnoscia w takich operacjach (transport)
nie wiem... IMHO lepiej byloby zaopatrzyc sie w ZIP'a generalnie mniej
problemow - podlaczysz do wiekszej ilosci kompow, mniejszy, poreczniejszy...
no i jak sie uprzesz to dane tez sa nie do edytowania. Jesli ten zip bylby
jedyny w firmie to raczej tylko Ty masz kontrole nad korzystaniem z niego...
Chociaz zalezy komu bedziesz to udowadnial...