Re: Modemy Zoltrix

Autor: Neas! (bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 14:17:42 MET

> Sorry za pytanie ale jestem kompletnie lewy w sprawach modemów (tak to
jest
> jak się korzysta z Lan'u).
> Chcę kupic jakiś modem do domu. Modele wewn. Zoltrix'a "trochę" się różnią
> cenowo (Phantom - 90, Cobra - 120, Spirit - 160). Mam możliwość kupić
> Phantom'a za 70. Czy warto inwestować w droższy model? Napiszcie coś
> ciekawego.

Mam Phantoma i musze przyznać że nie jest to zły modem. Z 0202122 łącze się
na 44000-46666 bps, co nie jest złym wynikiem. Połączenie spokojnie
wytrzymuje zazwyczaj kilka godzin ;) Nieplanowe disconnecty zdażają się
naprawdę żadko. IMHO kupno tego modemu naprawdę się opłaca, ja na Celeronie
333_at_416 nie obserwuje żednego spadku wydajności po połączeniu z siecią.
Transfer na polskich serverach mam na poziomie 2.5-5, najcześciej tak 3-4
więc nie jest źle :]

Neas!