Re: Pytanie-telefonowanie z peceta

Autor: Andrzej W. (spajk_at_shell.mt.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 16:40:25 MET

"Ceper" <ceper_at_mail.digimer.pl> napisal(a):

>To nie jest lamerskie pytanie. Dawno temu tak robilem

Ciekawe, mam Zoltfixa 33.6 VSP (Voice Speaker Phone) i u mnie też nie chce
działać. Po wybraniu numeru w "Telefonie" znika głos i modem się rozłącza.
W BitWare wybiera numer, a głos jest dopuki nie wcisnę "talk". Mikrofon w
tym czasie nie działa. Działa natomiast, kiedy w BitWare probuję nagrać
jakieś powitanie do sekretarki.
Po wpisaniu w terminalu atdt.....(numer)... słyszę drugą osobę, ale ona
mnie nie.

Sądzę, że to wina sterownika. Widziałem już Zoltrixy które działały
prawidłowo.
spajk_at_shell.mt.pl
0603 DE GDAQ