Odp: Karta TV a CALAL +

Autor: Marcin Meresiński (tybi_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 08:30:55 MET

Polecam AVERA TV Phone98 - stosunkowo drogi ale wart swojej ceny okolo 450
zeta z vatem ale mozna dostac taniej. Co do Canal + to szkoda
zachodu....dekoduje rewelacyjnie ale program to istny badziew. Lepiej sobie
kupic HBO, ale jesli chcesz to daj adres ftp'a to ci zrzuce programy do
odkodowania C +.

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_cds.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38712f5c_at_news.vogel.pl...