Re: Ostrzegam ! ( dotyczy karty Matrox G200 )

Autor: Pawel Kubacki (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 09:25:39 MET

On Tue, 04 Jan 2000 07:24:42 GMT, adam.kozlowski_at_t2t.waw.pl (Goodman)
wrote:

>czy moge prosic o szczegoly?
>mam G200 i zaczynam sie martwic
>
>Goodman
Na poczatek - mam G200 kupionego praktycznie w momencie, kiedy sie
ukazal. Od tego czasu chodzi podkrecony bez najmniejszych problemow.

Co do biosu karty - to gdzies czytalem, ze pewna partia kart ma
problem z podtrzymaniem jego zawartosci po pewnym czasie. Zdaje mi sie
(moze mnie ktos poprawi) ze Matrox rozwiazal ten problem w ten sposob,
ze bios karty jest automatycznie odswiezany przy starcie systemu (byc
moze jest to zaimplementowane w nowszych sterownikach).

Co do tlumaczenia firmy Tornado to uwazam je za bezsensowne -
przecietny uzytkownik komputera nie musi znac sie na sterownikach,
biosach itp - sprzet ma po prostu dzialac przy normalnym uzytkowaniu.
Reklamowalbym karte bezposrednio u producenta

Pawel Kubacki
p.kubacki_at_avis.pl
pkubacki_at_poczta.onet.pl
UIN 3430955