Re: Co qpic Epsona czy HP???

Autor: PiotrCF (PCF_at_who.net)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 09:33:49 MET

Dempsey napisał w wiadomości:
>Mam dylemat, a wlasciwie moj klega :) co kupic?
>Czy Epsona (ja mam i mu polecam ale sie uparl) czy Hewlett Packarda chodzi
>mi o modele (Epsona) 440 lub 640 i analogiczne (pod wzgledem ceny) HP'ki??

Ja mam Epsona i wydaje mi się, że zużywa znacznie więcej atramentu
niż producent podaje w opisach. W dodatku co kilka dni bez pytania
włącza "czyszczenie głowic", co wg instrukcji zużywa bardzo dużo
atramentu. "Alternatywne" atramenty są rzeczywiście tańsze i działają,
ale gdyby tak przypadkiem zatkały głowicę, to drukarkę można
praktycznie wyrzucić na śmietnik - głowice są przyczepione na stałe
do drukarki, a nie pojemników z atramentem.

PF