Re: Co qpic Epsona czy HP???

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 11:06:22 MET

Dempsey wrote:

> Mam dylemat, a wlasciwie moj klega :) co kupic?
> Czy Epsona (ja mam i mu polecam ale sie uparl) czy Hewlett Packarda chodzi
> mi o modele (Epsona) 440 lub 640 i analogiczne (pod wzgledem ceny) HP'ki??

Jeżeli bardziej zależy Ci na jakości to wybierz Epsona, ale ma on w
stosunku do HP podstawową wadę - głowice są drogie i są częścią drukarki
- w hp są zintegrowane z cartridgem. Przy Epsonie nie ryzykowałbym więc
nieoryginalnych tuszy, za to w przypadku HP kupujesz igłę, strzykawkę i
tusz i sam nabijasz - jak coś nie wyjdzie to wyrzucasz cartridge do
kosza, kupujesz nowy i jest OK.
Reasumując - Epson=lepsza jakość wydruku (choć nie widziałem wydruków z
nowszych HP); HP - tanio, solidnie i nie do zdarcia.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl